My Blog My Photos My Diary My Movies My Map Message Board

No Photos 24th Sep 2006
Koooouuuudddd

Hoi allemaal!
Jullie snappen het al, het is hier koud! Nou ja, zal wel meevallen, denk dat het uit de wind best lekker is. Ik stapte een half uur geleden mijn hotelkamer uit in shorts en hempje in de verwachting, gezien de felle zon en strakblauwe hemel, dat het lekkerrrrrrr zou zijn.... Niet dus. Maar ik klaag NIET! Ik zit toch maar mooi in Kaapstad met een erg leuke groep (van meet af aan) en sta op het punt (morgen dus) om noordwaarts te rijden.... Over 2 dagen ben ik in Namibie!!! Met 15 mensen uit de groep al heel veel contact gehad. Gisteren met 13 de "Capepoint" tour gedaan, met alle 15 gegeten, met een stuk of 10 al 2 avonden een borrel wezen drinken... Gezellig dus! 5 Mensen hebben zich gisteravond pas in het hotel gemeld; zij waren al eerder naar Kaapstad gekomen. Maar volgens mij komt dat ook helemaal goed. Lachen zijn de chauffeurs (heb er nu 2 meegemaakt); spreken goed engels (uiteraard) maar dan af en toe afrikaans er door heen (kun jij ook Baaie goed Suus!). Morgen ontmoet ik Aldo, mijn driver voor de komende 6 weken. Gezellig!
Toen ik 2 jaar geleden hier zelf als reiziger was heeft onze reisleider van toen (Koen) gezegd dat hij me wilde helpen als ik echt voor het reisleidersschap zou gaan. Nou ja, 1 smsje ooit gehad en verders nooit meer wat gehoord. Ik kon het natuurlijk niet laten om, vlak voor ik naar Kaapstad vertrok, toch nog een mailtje te sturen om te zeggen dat ik als reisleider naar Z.Afrika kwam. En wat schets mijn verbazing: ik heb antwoord gekregen!!!! Aan het eind van mijn serie reizen, in januari, gaan we een biertje (of shooter) drinken in Kaapstad!
Tijd is om. Tot de volgende keer!