My Blog My Photos My Diary My Movies My Map Message Board

Met Gidsie op stap.....
No Photos 17th Feb 2012
Smokinglounge Capetown International

´k Zit in de smokinglounge van het vliegveld van Kaapstad, mét gratis WiFi! Was hier bijna niet geweest want werd vanochtend op het vliegveld van Windhoek net niet gearresteerd.... Lang verhaal, komt nog wel in detail. Het komt er op neer dat ik enige tijd "illegaal" in Namibië heb verbleven. Was behooooooorlijk spannend kan ik jullie vertellen (en ook wel een beetje dom van mij, achteraf). Hoe dan ook, ik heb toch gelukkig de reis kunnen ondernemen en zit nu hier op het vliegveld te wachten tot ik eindelijk kan boarden. Heb zo'n 12 uur tussen landing hier en vertrek richting Amsterdam. Denk dat ik heel lekker ga slapen aan boord, kan bijna niet wachten. Een glaasje rode wijn en dan gaan de luiken dicht denk ik. Maar eerst nog m'n short verwisselen voor mijn spijkerbroek en schoenen, sokken en sweater bij de hand in het vliegtuig. Ben zekers niet van plan m'n voeten vóór Schiphol aan te kleden, maar als het koud is in het vliegtuig is het stiekum toch wel lekker de sokken bij de hand te hebben.