17th May 2013
3. overliggerdag i Aarhus

Besøg af Niels fra Bavaria, som kom med et ventilsæt til vores brusepumpe. Senere et kort besøg af Niels, som kom med Lea, der gerne ville tilbringe dagen på/ved båden. Senere et kort besøg af Mette og Niels’ naboer Birthe og Hans. Vi delte 4 øl og snakkede om løst og fast, bl.a. gårsdagens begivenhed og nybyggeriet på Aarhus havnefront. Efter en meget dyb indånding gik jeg så i gang med at skifte de 2 ventiler i pumpen under vasken på toilettet. Det kostede en del sved og tummel med skruer på umuligt steder, men efter et par timer var arbejdet til ende, og pumpen blev prøvekørt med et godt resultat. Efter fisketur med Lea kom Mette og Niels med kage til kaffen. De blev til aftensmad. Johns bøffer fra Svenstrup Bruges faldt i gæsternes smag. De kørte allerede hjem kl. 19, da morgendagen byder på et omfattende program i forbindelse med Maria og Martins bryllup. Niels skal være forlover og må igen holde tale, denne gang dog på dansk. I morgen er det planen, at vi sejler videre efter en mindre indkøbstur. Hvortil turen går, må I vente med til i morgen aften.