My Blog My Photos My Diary My Movies My Map Message Board

No Photos 3rd May 2007
Nakuru!

Haidiehai!

Ben in Nakuru, Kenia. Gaat helemaal leuk weer allemaal! Begon weliswaar met een vermiste passagier, die gewoon niet was komen opdagen op Schiphol (zo bleek bij navraag op het vliegveld van Nairobi), maar voor de rest loopt alles echt soepel en lekker. Groep is hartstikke leuk! De crew is geweldig! 6 Man sterk.... 1 chuaffeur, 2 in opleiding, nog een chauffeur voor de 2e trcuk met eek nok en een kok in opleiding. De " hoffdchauffeur" doet deze trips al 12 jaar, dus ik heb echt heel veel aan hem. Gaaf hoor. Gisteren en vandaag 2 gamedrives in Lake Nakuru Nat. Park gedaan. Ik heb vandaag al 3 x zoveel witte neushoorns gezien dan in de 47 jaar hiervoor (maar ja, het park is dan ook een rhino-sanctuary.... Hoe dan ook: ben nog steeds en alweer zooooo blij dat ik hiervoor heb gekozen!
Heb ook net een email van Bart M. van Habari Travel gehad. Programma en evt. afspraak volgen. Niets nieuws te melden dus. En dat terwijl ik nu alweer de smaak behoorlijk te pakken heb. Van het reisleiden en het kamperen hier in Oost Afrika....
Tot de volgende krabbel!!!