12th Jul 2015
Flensborg-Gelting Mole

Ja, så er der igen rod i elektronikken. I aftes kunne Jonna ikke få forbindelse på computeren med 3-mobil – ligesom vores telefon også var død. Der er åbenbart en 3-allergi mod Tyskland og i særdeleshed mod Flensborg. I formiddags kom Sussi og Svend ombord til en farveløl, dvs. Sussi og Jonna brugte tiden på telefon og computer. Det lykkedes dem at få liv i telefonen, men ikke computeren. Svend og jeg sludrede både og sejlads over at par bajere og brugte således tiden meget fornuftigt!! Nå, men ved 12-tiden var der afgang og farvel til de gæve sejlere fra Sundby Sejlklub. Vinden var svag fra W, drejede NW senere, og der var tilstrækkelig vind, til at hele turen blev gjort for sejl. De sidste 5 mil med spilet forsejl. Ankomst 16,30. Log 20. Der var truende skyer undervejs, men først nu regner det (kl. 18,30).

Next: Gelting-Lemkenhafen (Femern)
Previous: Gråsten-Wassersleben-Flensborg

12th Jul 2015  Et meget lille, men flot dampskib.

12th Jul 2015  Et stort dampskib, vi mødte udenfor Flensborg.