18th Jul 2017
3. overliggerdag i Brighton

Vinden er gået i øst, og vi nupper en ekstra dag i solskin i Brighton. Formiddagen gik med småtterier. Krydsord, vejrmelding, slette billeder fra kamera for at få plads til flere, en ekstra kop kaffe, bad og ellers afslapning. Over middag tog vi cyklerne til Brighton. Vi ville se domkirken og museet. Domkirken var under renovering og blev kun brugt til koncerter, så det blev kun til museet. Her var der i den største sal 5 kæmpekogler af PH, som lyste rummet op. Vi spurgte, om det ikke var PH-koglen. På museet vidste de det ikke! Men efter en større undersøgelse fik vi besked på, at det var PH-lamper. Så lærte guiderne også lidt i dag!!! På hjemvejen kølede vi af med 2 øl – kolde! Hjemme igen blev cyklerne pakket, og vi fik købt en flaske gas. Så er vi klar, når vinden vender til W. Forhåbentlig sker det i morgen.

Next: Brighton-Eastbourne (Newhaven)
Previous: 2. overliggerdag i Brighton

Hele Brighton Pier og i dag er der folk i vandet.

Vi genkender danske møbler på Brighton Museum

Salvadors sofa, der ligner May Wests læber

Holmegaards glasskåle var også på museet

Trøjen er på museum for at fejre, at Brighton i år er rykket op i Premier League