Weltreise31.10.2010-29.05.2012
Mir hoffed, mir mached eu nöd all zu iversüchtig mit eusere Reisehomepage ;-) Viel Spass bim läse und bis imene Jahr wieder :-))) Janine & Philipp /// nach däm ursprünglich planete reisejahr gahts jetzt zerscht mal wiiter i eusi schöne bündner berge zum skifahre und snowboarde für di ganzi saison ;-))) /// da eus d'reiseluscht immer no voll i sim bann hät, verlängered mir eusi reis nomal für 2mönet ;-))) what a wonderful life!!!
Our latest 5 diary entries

29th May 2012
End of worldtrip
so das wärs gsi... jetzt fangt wieder de ernst vom lebe a. bliibe düänd eus aber all die wunderschöne idrück und erläbnis wo mir i däre ziit händ dörfe erläbe. und n...
81 Words | 203 ReadsRead moreRead more

26th May 2012 - 28th May 2012
Koh Samui (Thailand)
jetzt sind mir leider scho a eusere letschte destination acho. mit händ no es letschts mal es töffli gmietet und sind zu wasserfäll gfahre. suscht hämer no super thaimassage, s'ässe und de ...
47 Words | 1314 ReadsRead moreRead more

21st May 2012 - 25th May 2012
Koh Tao (Thailand)
mir händ eus am schöne tanote bay niderlah. e chlini strandbucht umzinglet vo dschungel, palme und fantastische felsformatione. bim schnorchle hämer au scho einiges gseh... es hät 1000igi vo far...
95 Words | 1122 ReadsRead moreRead more

18th May 2012 - 20th May 2012
Railay (Thailand)
wow... railay isch eifach traumhaft!!! wunderschöni karstberge wo zum klättere iladet, türkisblaus meer und lagune, höle, affe...
27 Words | 3349 ReadsRead moreRead more

11th May 2012 - 17th May 2012
Koh Chang (Thailand)
mir händ eus am schöne lonely beach iquartiert. de strand mit palme und im hindergrund wunderschöne rägewald. näbere töfflitour und kämpfe mit de starke strömig und wälle...