Hjemmesiden beskriver vore oplevelser på følgende sejlture: 2010 Skt. Petersborg. 2011 Lofoten. 2012 Jersey og Guernsey i Den Engelske Kanal. 2013 Stockholm. 2014 Haparanda. 2015 Vestsverige, Nordtyskland og Polen. 2016 Vestsverige, København og Århus. 2017 Skotland, Irland og England.
Our latest 5 diary entries

25th Jun 2017
3. overliggerdag i Liverpool
I dag skulle der så gøres indkøb, så vi kan klare os i 3-4 dage. Turen gik på gåben til Tesco Megastore i centrum af byen. Laaang tur!! På vejen stoppede vi ved Albert Do...
240 Words | 14 ReadsRead moreRead more

24th Jun 2017
2. Overliggerdag i Liverpool
Der var ”The Armed Forces Day” og ”Mersey River Festival” i dag. Allerede fra morgenen (kl. 10) blev vi mindet om dagens navn. Pludselig blev vi overfløjet af Red Arrows – RAF&ac...
313 Words | 19 ReadsRead moreRead more

23rd Jun 2017
1.Overliggerdag i Liverpool
Først op på havnekontoret for at få anmeldt vores besøg. Hver gang, vi kommer til en havn, skal der udfyldes et skema med bådens og besætningens data. Således også...
322 Words | 23 ReadsRead moreRead more

22nd Jun 2017
Conwy-Liverpool
Distance 46 mil. I dag skulle vi så bestå den store tidevandsprøve. Ud ved højvande og ind ved højvande +- 2. Dvs., at vi sejlede over 2 tidevandspas – 12 timer. Vi sejlede fr...
510 Words | 36 ReadsRead moreRead more

21st Jun 2017
1. overliggerdag i Conwy
Cyklerne kom frem efter morgenmaden og derefter gik turen til middelalderbyen i Conwy ca. 3 km væk. Først kom vi til kajen, hvor der lå skibe og ventede på højvandet. På kajen ...