Hjemmesiden beskriver vore oplevelser på følgende sejlture: 2010 Skt. Petersborg. 2011 Lofoten. 2012 Jersey og Guernsey i Den Engelske Kanal. 2013 Stockholm. 2014 Haparanda. 2015 Vestsverige, Nordtyskland og Polen. 2016 Vestsverige, København og Århus. 2017 Skotland, Irland og England. 2018 Sydnorge og Sveriges vestkyst.
Our latest 5 diary entries

29th Jun 2018
Hals-Nibe
Distance 20 sømil. Stille og rolig tur med modvind og lidt modstrøm. 2 måneder med meget fint vejr ender med vores ankomst til Nibe. Altså kun enden på sommerturen – det gode ve...
62 Words | 38 ReadsRead moreRead more

28th Jun 2018
Kongsdal-Hals
Distance 31 sømil. Hele turen gjort for motor i stille og lunt vejr. I Hals blev der møde med Aphrodite og Valkyrien, som vi sidt så i Fjellbacka. Hyggelig aften, hvor også Pouls bror og ...
47 Words | 30 ReadsRead moreRead more

27th Jun 2018
Storevaskedag i Kongsdal
Vi ligger over og får vasket i bund - 3 maskinfulde og tumbling af samme. Senere landskamp Danmark-Frankrig. En meget taktisk omgang, som endte 0-0 og sendte Danmark videre fra indledende runde.
35 Words | 26 ReadsRead moreRead more

25th Jun 2018 - 26th Jun 2018
Overliggerdage i Kongsdal
Første dag var der bad til besætningen. Derefter blev både vasket ude og inde. Ud på eftermiddagen startede forberedelserne til besøg fra Ferslev. Birthe og Gordon ville komme forbi.
40 Words | 50 ReadsRead moreRead more

24th Jun 2018
Hobro-Kongsdal
Distance 10 sømil. Vejret er mildnet, og vinden er aftaget, så det blev for motor tilbage til Kongsdal. Dejlig havn med gode faciliteter og en pris på 25 kr. pr. døgn, dog + strøm...