Yep, inderdaad weer in Livingstone

2010-07-22

Gisteren aangekomen in Livingstone. Chobe was een succes, prachtig leeuwen, incl. mannetje, gezien. Reis is hartstikke goed verlopen! Maar iedereen vindt het wel fijn om nu even in een hotel te zijn, inclusief ikke zelf. Vanavond het afscheidsetentje, een van de moeders moest gisteren al een beetje huilen om het naderende afscheid.... Morgen dus naar het vliegveld om de groep weg te brengen. Daarna gaan Dennis, Hofni en ik de tenten "doen" met aansluitende de boozecruise. De dag daarna zijn we zowaar vrij, de volgende groep komt a.s. zondag. Dennis gaat ons verlaten maar we weten nog niet precies wanneer. Zaterdag komt de nieuwe chauffeur, we weten dat het ene Brian is en als het diegene is waarvan Dennis denkt dat het hem is wordt het wel een beetje anders dan met Dennis. Maar gelukkig weten |Hofni en ik wat we aan elkaar hebben en dat is heel fijn. Zo'n anderhalve week geleden is Hofni begonnen met aan de kinderen te vertellen dat hij en ik gaan trouwen, en wel morgen, nadat we hen hebben afgezet op het vliegveld. Lachen! Ze weten wel bijna zeker dat het niet zo is, maar sommigen hebben een heeeeeel klein ietsie pietsie twijfel. Dus Hofni en ik stimuleren die twijfel flink. Zou geen gekke "vangst"  zijn overigens, behalve heel aardig, vreselijk grappig is het ook nog eens een heel aantrekkelijke donkere man van 30! Hahaha. Maar julle moe nie worrie nie; ek sal nie gaan trouw sonder julle nie! Dennis, Hofni en ik zijn nu aan de  Zambezi Waterfront waar ik heel vaak heb verbelven met de hotelreis en wat een soort thuisgevoel geeft zodra ik uit de truck stap. Gisteren zijn we hier al geweest om wat activiteiten te boeken en dat was weer geweldig. Zoveel mensen die ik ken en die allemaal een knuffel geven en blij zijn dat ik er weer ben. Is heeeeel fijn en niet te beschrijven. Helaas verblijven we steeds minder vaak met de hotelreis hier, maar goed, komen doe ik hier toch wel. Met de juniorreis verblijven in het Protea Hotel, net buiten Livingstone. Is werkelijk een prima hotel waar ze me na vorig jaar ook al herkennen. Leuk hoor! Nou, ja, jullie lezen het al wel weer, ik heb het erg naar m'n zin. Het blijft een intensieve reis, zo'n juniorkampeerreis, maar wel errug leuk.