Nieuwe groep

2010-07-26

Gisteren de nieuwe groep opgehaald van het vliegveld. Eerst afscheid genomen van Dennis. Daarna natuurlijk de nieuwe chauffeur begroet, Brian. 'k Weet nog niet wat ik van hem moet vinden..... Maar goed, de nieuwe groep: lijkt alweer erg leuk. Ondanks het feit dat van de 12 tassen er 8 niet mee zijn gekomen was iedereen lekker relaxed en vol goede moed. Als het goed is komen de tassen vandaag aan! 8 Van hen zijn vanochtend gaan fietsen en 7 gaan er vanavond op de sunset-dinner-cruise. Hofni en ik gaan weer mee. Altijd fijn op de rivier en niet verkeerd dat ik dat van de 6 avonden 3 x doe, toch? En ja, lieve lezers en lezeressen, als het goed is komen er ooit foto's van mijn "huwelijk". Ben afhankelijk van een amerikaanse jongen die mijn emailadres heeft (als hij het met z'n dronken heeft niet verloren heeft natuurlijk). Afgezien van alle gekheid m.b.t. mijn zgn. echtgenoot ben ik wel blij dat hij en ik een goede verstandhouding hebben. Dennis heeft ons gewaarschuwd voor de nieuwe chauffeur maar zowel Hofni en ik vinden dat we ons eigen oordeel moeten vormen. Tot nu toe is Brians rijgedrag prima en verder weet ik het nog niet, zoals gezegd. In elk geval weten Hofni en ik wat we aan elkaar hebben en als het nodig zou zijn kunnen we bij elkaar terecht. Vanochtend hebben hij en ik de boodschappen voor de komende 2 dagen gedaan. Zo dadelijk m'n boek maar eens uitlezen en in de gaten houden of de vermiste bagage inderdaad komt! En dan natuurlijk de Zambezi op later vanmiddag. Morgen om 8 uur zijn we van plan te vertrekken, op naar Botswana! Heb er weer zin in om te gaan rijden. Dit hotel is helemaal prima en een beetje privacy en luxe is natuurlijk fijn, maar na 6 dagen hier vind ik het ook wel weer tijd voor wat aktie in de zin van reizen. Tot de volgende keer maar weer, ik heb geen idee wanneer dat zal zijn, maar dat zien jullie vanzelf!