Al een aardig eindje op weg

2006-07-12

Hoi allemaal!

Ik zeg het nog een keer: leuk al die reakties op de site! Inmiddels een aardig eindje op weg... Naast passagiers die niet aankwamen op vliegveld Medan, koffers die kwijt waren en kamers die niet in orde waren gaat alles tot nog toe eigenlijk hartstikke goed (genoemde zaken zijn allemaal prima opgelost overigens). Vandaag, na 2 lange reisdagen, een dagje min of meer rust. Morgen naar Jakarta! Dan wordt het weer een beetje spannender want het stuk over Sumatra had ik vorige week al gedaan; Java is nieuw....! Gaat ook allemaal goedkomen! De groep wordt steeds leuker, maar da`s logisch. Krijg regelmatig complimenten dat ik het hartstikke goed doe en zo nu en dan een tip/opbouwende kritiek. Gaat echt hartstikke goed dus! Ben een blij mens!!!!! Knie gaat redelijk. Een dokter in mijn groep heeft er naar gekeken, was verbaasd over de hoeveelheid vocht en vochtafdrijvend medicijn gegeven. Was gelijk stuk beter. De gewrichtsbanden zullen nog wat tijd nodig hebben om weer in fantsoen te geraken. Beste medicijn, zegt hij, is rust.. hahaha! Moet nu gaan ontbijten. Schrijf later meer (over mijn Javaanse avonturen)