Even uitproberen...

2010-10-20

Ik heb nog weer twee foto's geplaatst, maar ook die verschijnen niet automatisch bij het berichtje van vandaag.... Jammer! Wat ik nog vergeten was te vertellen is dat mijn cheetah-vriendin Sissy niet meer onder ons is. Ze is overleden afgelopen zomer na een epileptische aanval. Gelukkig zijn Max en Moritz er ook nog, maar da's toch een beetje anders. Nog een schokkend nieuwtje: Boesman, Yuri en Frans houden er eind dit jaar mee op!!! Waarmee? Nou, met de wandelingen in de Sossusvlei. Da's niet leuk! Ik heb wel een herhaalde uitnodiging overigens van Boesman om bij hem en Yuri "te kom kuier op die plaas". Nou ja.

We zijn inmiddels aanbeland in Kaapstad. Morgen Kaap de Goede Hoop excursie en overmorgen bijtijds naar het vliegveld. Daarna ben ik een paar daagjes vrij en zal ik nog met Aldo afspreken, die nog in Kaapstad is. Altijd leuk! Maar eerlijk gezegd heb ik ook wel zin in een dagje 's ff niks... Maandag begint de nieuwe toer in Livingstone alwaar Elvin op de nieuwe groep EN mij wacht. Volle groep, d.w.z. 10 of 20 mensen. Vanavond met Barry, Mirjam en Bertwin (de laatste twee komen uit Almeloowww) gezellig eten ergens op de Victoria en Albert Waterfront. Niet veel verder nieuws geloof ik.... Dat bedenk ik straks wel weer, als ik internet heb afgesloten, zo van: O, JA, dat had ik ook nog willen schrijven. Maar dat lezen jullie dan vanzelf wel een andere keer, als ik het tenminsten nieu opnieuw vergeet, hahaha