Alweer foto's (waarvan ik niet weet of ze direkt zichtbaar worden op getjealous....)

2010-10-24

Heb van de Ed en Josien (die gisteren zijn thuisgekomen) nu al foto's gekregen per mail... Heb ze maar direkt geplaatst hier en ben eigenlijk benieuwd of ze zichtbaar zijn bij dit dagboekberiggie. Zo niet, dan weten jullie in elk geval wel dat er weer foto's bijgekomen zijn! Eergisteren de groep (muv Emiel en Joke die hier nog een week blijven) op het vliegveld afgezet. Beetje raar afscheid genomen bij de bus, want ik ben gewend mee naar binnen te gaan... maar ook het vliegveld van Kaapstad is ge-upgrade en groter geworden, dus de bus maar zo even neerzetten en een tijdje laten staan zit er niet meer in. Daarna teruggebracht naar het hotel en ik was om 10.00 uur "vrij". Wat te doen? Maar eens even de buurt een beetje verkennen en een lunch bemachtigen. Om 1 uur had ik afgesproken met Rejeanne, van de lokaal agent, en om 10 over 1 was zij alweer vertrokken. Toen heb ik lekker een taxi naar de V&A Waterfront genomen, boek mee. Lekker daar op m'n vertrouwde plekkie gezeten, roseetje en stokbroodje met gerookte kip erbij, helemaal fijn! Was vroeg terug in het hotel, ben met een zak chips en een fles wijn op bed gaan liggen en heb heerlijk tv gekeken. Daarna zo'n 10 uur geslapen (wat zeeeeeeer bijzonder is voor mij!). Gisteren met de hop-on/hop-off bus maar weer eens een rondje Kaapstad gedaan en in gesprek geraakt met een jonge Amerikaan. Met hem wat gedronken en gegeten bij Quai 4, V&A Waterfront, en daarna terug naar het hotel. Om kwart over 3 door Aldo opgehaald, en later bij Antoneke en Sean gebraaid, waar ook Karel, Anja en hun inmiddels alweer ruim 2 jaar oude dochter Charlotte waren. Erg fijn om hen te zien. Ben nog even met Anja naar hun huis geweest en heb zo ook nog even kunnen knuffelen met Mia en Tuffy (Boerboel en teckel). Vanochtend mijn tas opnieuw ingepakt, papierwerk in orde gemaakt, mams even gebeld en nu dus weer internetten. Om een uur of 1 komt Aldo me weer ophalen om hem te helpen met inpakken van z'n keukenspul, hahaha. Nee, zei hij, je hoeft niet in te pakken, maar wel gezelschap houden. Tja, ik heb nog een halve fles rode wijn over, dus gaat mee. Vanavond vroeg naar bed, ik vlieg morgen om 6.30 naar Johannesburg, dus vertrek vanaf het hotel om 4.45! In Jo'burg ontmoet ik dan, als het goed is, mijn nieuwe groep, 20 man en vrouw sterk! Om kwart voor 1 hopen we dan in Livingstone aan te komen alwaar Elvin op ons staat te wachten. Fijn allemaal! Goed, tot de volgende keer maar weer.