Nogmaals Kota Kinabalu, maar nu 11 dagen later...

2010-12-27

Hoihoi! Zie tot mijn verbazing dat het alweer 11 dagen geleden is dat ik voor het laatst iets geschreven heb hier.... Nou ja, jullie hoeven je in elk geval geen zorgen te maken, want hier ben ik weer. Alles gaat ook deze reis weer goed. Gisteren tussentijdse evaluatie gehouden en de uitkomst is erg enthousiast en positief. We zijn vanmiddag in K.Kinabalu aangekomen na 2 1/2 dag in Mulu NP doorgebracht te hebben. We hebben het daar erg getroffen met het weer. Waar de vorige groep helaas op maandagochtend regen had en dus niet de zgn. canopy-walk kon doen was het vanochtend stralend weer en had de huidige groep wel de gelegenheid om zich tussen de boomtoppen van een tropisch regenwoud te begeven. Morgen gaan we naar Sepilok, het tweede orang utan rehabilitatiecentrum op deze reis. Altijd leuk. Daarna twee nachten aan de Kinabatangan rivier, ook echt Borneo vind ik. En dan schiet het al weer aardig op. Heb trouwens geprobeerd wat foto's te plaatsen maar dat lukt niet zo erg. Ik doe zo nog een poging en anders moeten jullie helaas wachten tot ik terug ben in NL vrees ik...
In elk geval wil ik iedereen alvast een goede jaarwisseling wensen en een heeeeeel fijn en gezond 2011!