Bijna morgen!

2011-05-06

Haidiehai allen! Het is bijna morgen (nou ja, nog evies wachten) en dan ga ik fijn weer naar Indonesië!! 't Is hier op dit moment nog een klein beetje een chaos: overal ligt wat dat nog ingepakt moet worden. Verder nog wasjes draaien, alvast inchecken en bedenken hoe laat ik weg zal gaan morgenochtend. Voor wat dat laatste betreft denk ik dat ik de trein van kwart voor 8 neem, ben ik om 8 over 9 op Schiphol (als de NS meewerkt natuurlijk). Ik vlieg om 12 uur, dus dan heb ik nog tijd om even naar het GWK te gaan om de bestelde Rupiah's op te halen, een broodje te eten en iets te drinken. Heb zojuist al ingechecked; mooi twee raamplaatsen ('t zijn nl. twee vluchten, voordat jullie, net als Hanzepanz, denken dat ik in m'n eentje twee stoelen nodig heb ;) ). Ik kon alleen de boardingpasses niet printen, dus die moet ik morgenochtend nog halen als ik toch m'n bagage drop.
Heb een paar foto's geplaatst van het dagje uit naar de dierentuin met moeders en dada (met dank aan Hetty). Anders moeten jullie zoooooooooooooo lang zonder foto's van mij doen.
Goed, 'k ga wat orde scheppen in de chaos. Tot de volgende keer maar weer!