Bukittinggi

2011-05-12

Hai allen. Inmiddels zijn we aangekomen in Bukittinggi. Groep is hartstikke leuk en tot zover heeeeeel makkelijk. Onze tijd op het Tobameer was goed. Iedereen ging mee op de excursie met de boot en het was een groot succes. Eergisteravond kwamen we, na een lange reisdag, in ons hotel waar ze niet op ons gerekend hadden.... Erg vriendelijk waren ze ook niet. Maar goed, na wat heen en weer gebel toch bereid om een paar kamers voor ons in orde te brengen. Terwijl zij dat deden zijn wij naar een restaurantje gereden waar we lekker hebben gegeten en toen we terugkwamen in het hotel waren de kamers klaar en mochten we zelfs nog gebruik maken van de bar. De groep vatte het heel sportief op. Vandaag zijn we allemaal de canyon ingeweest. Ikzelf heb de makkelijke wandeling gedaan in gezelschap van 2 van mijn gasten. Nu zit ik met 1 van hen hier in het internetcafe. Vanavond gaan we eten bij Dodi (is onze gids hier) padang eten. Doe ik altijd als ik hier ben met meestal een aantal van "mijn" mensen, soms met de hele groep. Dit keer ook met iedereen. Gezellig! Fijn om Dodi weer terug te zien. Mijn chauffeur is dezelfde als vorig jaar (Hadi) en dat is heel fijn. A is het een zeer kundige chauffeur en B hebben we veel lol samen. De bijrijder ken ik ook al van een vorige keer en dat was ook een fijn weerzien. Jullie lezen het al wel weer: niks te klagen, veel genieten! Morgen vliegen naar Jakarta waar we overmorgen een vrije dag hebben. Maar het zal met deze groep wel zo zijn denk ik dat ze allemaal mee op excursie willen naar het oude Batavia (waar ons hotel vlakbij ligt!). Ook weer erg leuk. O, Julian, met wie ik hier ben, is klaar met internetten. Dan maak ik er ook een eind aan, Tot de volgende keer!