Rundu

2011-08-02

Even een snel updatetje. Zit in het zonnetje met een kopje koffie bij de truck terwijl Ruben wentelteefjes aan het maken is en de eerste gasten deze kant op komen druppelen. We hebben lekker 2 nachten in een lodge geslapen, nu volgen weer 3 nachten kamperen, waarvan 2 in Etosha (in Okaukeujo voor de kenners onder jullie). Reis gaat lekker. Voor het eerst in mijn carriere hier hebben mijn gasten gisteren vanuit Divundu een gamedrive gedaan in Mahango Game Reserve. Zo zie je maar weer, mijn baantje verveelt nooit, elke keer wat nieuws! Het hele leuke was wel dat de ene chauffeur voor de gamedrive een oude bekende van mij was. Johan van Johan en Monica, die voorheen manager waren van Etosha Safari Camp en wiens spoor ik bijster was geraakt. Geweldig, had gisteren gelijk een email van Monica. Verder kom ik Hofni regelmatig tegen, wat ook altijd weer gezellig is (Marike: ik heb hem natuuuuuurlijk de knuffels van jou en de jongens gegeven!).
Had ik al verteld van mijn 2 belgische vriendinnetjes in de vorige groep? Zij hebben 2 x bij mij in de tent gelogeerd (een nederlands vriendinnetje overigens ook terwijl die normaal  gesproken niet zo makkelijk bij "vreemden" gaat logeren....). De laatste keer was de laatste nacht kamperen van die reis en ze hebben samen (10 en 12 jaar) de tent opgezet en helemaal ingericht. Stoeltjes ervoor, helemaal gezellig. De volgenden ochtend hebben ze ook met z'n twee-en alles opgeruimd en afgebroken. Kadootjes zijn dat!
Die twee belgische meiden hebben ook nog een zus. Deze drie hadden een eigen, hoe zal ik het zeggen, riedeltje met gebaren erbij. Dit hebben ze aan Ruben en Gladman geleerd en nu doet de helft van de kids van déze groep het ook al de hele tijd. Leuk hoor!
Verder niet zo veel te melden. Moet so wie so ophouden, de meute komt ontbijten!