Kota Kinabalu

2011-09-05

Goedemorgen! Hoewel het bij de meeste lezers nu goedenavond is (dat hoop ik tenminste, dat het een góede avond is). Het is hier nu 10 over 4 's ochtends, en nee, ik doe niet raar door nu te internetten! Om half 5 ontbijt om om 5 uur richting het vliegveld te gaan.  7 uur gaat onze vlucht naar Sandakan. Als we daar zijn aangekomen rijden we door naar Sepilok, naar het tweede Orang Utan opvangcentrum van deze reis. Gisteren zijn we vanuit Mulu hiernaar toe gevlogen. Ons verblijf in Mulu was weer geslaagd. Persoonlijk vind ikhet daar altijd erg fijn, maar het gaat niet om mij maar om de gasten natuurlijk. Uping was er ook nog! Voor degenen die "nieuw" zijn hier: Uping is een kat die de laatste keren dat ik hier was zo'n 5 maanden oud was en 2 x op zijn rug in mijn armen in slaap is gevallen en waar ik helemaal verliefd op was! Hij is groot geworden en inmiddels niet meer zo op schoot zitterig, maar nog wel lief. Inmiddels woont zijn halfbroertje, Mimi, ook in Benerat Inn en hij is wel heel erg op schoot zitterig. Dus ik heb hoe dan ook m'n hart kunnen ophalen!
Ik hou het verders kort want moet me nog aankleden en dan hup, naar beneden, voor het ontbijt!