Sjifhol

2011-10-16

'k Ben er weer, in het panorama restaurant van Schiphol, mét broodje (al op) en 'n rood wijntje (ook op). Heb m'n reisbegeleidersmap op orde gemaakt (doe ik inmiddels meestal hier, moet m'n tijd toch doorbrengen, nietwaar?) en wat gegeten en gedronken. In Zwolle had de trein die ik wilde nemen vertraging waardoor ik m'n aansluiting in Amersfoort ging missen, dus een trein later genomen. En daar kwam ik Robin tegen, in die trein. Hij was ook wat later met de trein gegaan dan de bedoeling. Dus dat kwam heel leuk uit!
'k Ben nu wel weer klaar om te gaan vliegen. Nog even een sigaretje roken en dan mag het boarden beginnen wat mij betreft. Eerst vlieg ik naar Frankfurt, daar heb ik een kleine 2 uur, dan naar Johannesburg (waar ik m'n reistas van de ene band mag afhalen om 'm op die daarnaast weer neer te zetten), waar we ook weer 1 uur 50 minuten hebben, en dan door naar Kaapstad, waar we als het goed is om 10 over 1 morgenmiddag landen. En dan te bedenken dat KLM het in 8 a 9 uur rechtstreeks doet.... Morgenmiddag zal ik Niel treffen, goede vriend van Aldo, die gevraagd heeft of ik klompen mee wilde brengen. Die staan nu dus naast me. Helaas is Aldo niet in Kaapstad, maar ik hoop hem en Lizette nog wel een keer te treffen binnenkort, op d'één of andere manier. Ook Tim is niet in town, maar wie weet eind november als ik na 2 reizen terugkeer in Die Kaap wel.
Ok, ik ga nog ff roken en moet dan maar eens door de douane. Tot vanuit Kaapstad!