Khorixas

2011-10-27

Hoihoi allen! Tijd voor een beriggie van mijn kant. We zijn inmiddels op de helft van de eerste reis en het gaat allemaal voorspoedig. De mensen in de groep zijn allemaal lieverds en als groep is het ook heel fijn werken met ze. De chauffeur, Björn, is een prima chauffeur, onze samenwerking gaat uitstekend en hij "zit" net zo in de groep als ik. Daarnaast hebben we al 3 x bij de truck geluncht, een keer een braai bij de truck gehad én een keer avondeten. Dat is echt wel een extra ervaring op een hotelreis zoals deze.
Ik zag op de Djosersite dat mijn derde reis geannuleerd is. Dat zat er wel in. De vierde lijkt door te gaan, maar ik ben in afwachting van berichten van Djoser. Als alle 4 reizen waren doorgegaan hadden Björn en ik alle 4 samengewerkt. Nu de derde uitvalt zal ik de 4e ws een andere chauffeur krijgen, maar ook dat komt wel goed. Zover is het ook nog lang niet! Zoals gezegd zijn we pas halverwege de eerste! Wat ook altijd zo leuk is, is om kennissen en vrienden hier terug te zien. Natuurlijk heb ik pizza gegeten met Johan en Tinky in Swakopmund, ben ik Elwin al tegengekomen en zo nog wat mensen. Wanneer we bij lodges komen waar ik al vaker ben geweest wordt ik vaak zó warm begroet! En vaak wordt dan "ons het vir jou verlang" gezegd. Onderweg zijn we een andere Djosergroep tegengekomen met Alette. Altijd leuk om haar tegen te komen, helaas was het nu echt alleen maar  "langs die pad" en niet veel gelegenheid om wat langer te kletsen zoals in augustus, toen we tegelijkertijd in Swakopmund waren.
Vanmiddag richting Etosha NP; morgen gamedriven. Ben benieuwd want er schijnt heel wat oppervlakte te zijn afgebrand recent. Jullie lezen het vanzelf!