Kort

2011-11-15

Hoi allen! Even een kort berichtje uit Etosha NP, waar het heel warm is. De laatste dagen (week) so wie so temperaturen van boven de 40 graden celcius. Maar ja, dit is Afrika nietwaar!!! Korte samenvatting van de afgelopen dagen: leuke nieuwe groep, krokodil voor mijn kamer in Livingstone, olifant naast m'n tent ('s middags, op zo'n 2 1/2 meter aftstand) in de Okavangodelta, een wild op me afzwemmende lieve man van 77 met een waterlelie in zijn mond voor mij in de zwemplas in de Delta (gewéldig natuurlijk en veel lachen), een een ontmoeting met Gladman (met wie ik afgelopen zomer 6 weken heb gewerkt en wat natuurlijk heeeeeeel leuk was om hem te zien); een uit het water springende nijlpaard (waar ik gelukkig niet bij was) en nog veel meer. Je maakt wat mee als reisbegeleidster...! Ik geniet nog steeds met volle teugen, werk altijd nog heel prettig samen met Björn en ga in Swakopmund in elk geval Ruben treffen (met wie ik ook afgelopen zomer 6 weken fijn heb samengewerkt) en misschien Hofni en Uncle D. Eén groot feest dus. Ik kom trouwens een kleinde 3 weken naar huis omdat mijn 3e toer is geannuleerd. Zal de 30e november voet op NL bodem zetten en 18 december weer vertrekken.