Bureauwerk....

2007-01-31

Is al weer eventjes geleden dat ik een pagina op mijn digitale dagboek gevuld heb.... Wordt dus hooooooog tijd. Zit op dit moment achter mijn bureau in het Amsterdamse, alweer de 12e dag geloof ik. Is wel een beetje vreemd, weer werken bij Delta Lloyd Agrarisch, maar ook weer helemaal niet. Zo bekend, zo gewend! Het treinreizen is prima te doen op zich (ik lees ontzettend veel, ben inmiddels met m`n 5e boek in 2 1/2 week tijd bezig); het vroeg opstaan (zo rond 5 uur) op zich ook wel. Maar het ritme is wel wennen: 4 dagen voor 6en de deur uit en rond 6en weer terug. `s Avonds doe ik dan niet zo veel meer eigenlijk. Dan opeens 3 dagen "vrij"(heerlijk natuurlijk) en dan weer vroeg uit de veren. Maarrrrrrrrrrr: ik klaag niet!!! Het verdient lekker en da`s ook nooit weg! Als bonus voor vandaag nog een foto (van de eerste Afrika-reis). Wat was dat toch leuk, he, die tijd in Afrika!!! En Indonesiƫ!! Heel langzaam verplaats ik me nu in de tijd richting Kenia (begin mei) en dan nog een dikke 2 maand voordat ik weer naar Zuidelijk Afrika ga. Jippie!!!!