Kaapstad

2011-11-26

Nou, daar zijn we weer: terug in Kaapstad! Het weer leek behoorlijk goed toen we de stad inreden, helaas was de Tafelberg grotendeels bedekt onder een dik donzen tafelkleed en stond er wat wind, maar het was zonnig. Nu lijkt het wel nederlandse herfst. Sterke wind en wolken. Dus ga ik zo dadelijk, als ik klaar ben met internetten, lekker in de lounge een glaasje wijn drinken met een boek erbij (heb de afgelopen weken nog geen letter in wat voor leesboek dan ook gelezen) en dan een klein hapje eten. Daarna lekker in bad en sloapn! Reis is voorspoedig verlopen al zijn er wel wat spanningen en confrontaties binnen de groep (geweest en nog). Maar geen escalaties gelukkig. Raar idee, toch wel weer, dat ik dinsdag naar huis vlieg. Maar ook wel lekker. Het is altijd goed om in Kaapstad te zijn, maar dan begint het missen van Namibie ook al weer, vreemd he? Morgen de excursie naar Kaap de Goede Hoop en aansluitend met z'n allen uit eten. Dit keer een restaurant aan de Victoria en Alfred Waterfront. Ik ken het niet, maar volgens Bjorn is het een prima plek en dat zal dan ook zeker wel zo zijn! Hoop wel dat de wind wat minder is morgen anders waaien de gasten van de rotsen af terwijl ze naar Kaap de Goede Hoop afdalen....
Vanmiddag een borrel gedronken met Jo, mijn contactpersoon bij de voormalige lokale agent in Kaapstad. Was gezellig! Heb altijd fijn met haar samengewerkt in het verleden en ook toen al wat persoonlijk contact. Verder ben ik druk bezig om contact met Tim (Sheldon) te krijgen want die wil ik ook graag zien nu ik hier ben. Helaas is Aldo veeeeeeeer weg van hier, dus hem kan ik niet zien en ook nog geen kennis maken met Lizette.
Goed, denk dat dit het wel was zo ongeveer. Tot de volgende keer!!!