Ja, ja, Swakopmund!

2012-01-01

Allereerst iedereen een heel goed, gezond en fijn 2012 gewenst! Wij hebben de jaarwisseling in Swakopmund gevierd. Was heel gezellig met z'n allen. Deze reis gaat zeeeeeeer voorspoedig, is bijna TE lekker.... We hebben overal geluk mee: water in de Victoria Watervallen, de dieren die we hebben gezien, het weer (het is regenseizoen maar we hebben maar heel weinig regen gehad). Ik zit nu in het internetcafe, gaat net ffies wat sneller dan mijn notebook, met Ruben naast me. Die leert nu internetten. Morgen richting Solitaire, dan Sossusvlei en voordat we het weten zitten we in Kaapstad. Mijn arme gasten vliegen dan (op een paar na) naar huis, maar IK blijf lekker nog om met Dada en SuNo nog 2 1/2 week door Namibie te trekken. Jippie!
Heb afgelopen week mijn planning van Djoser ontvangen, was een klein beetje teleurgesteld. Heb dit jaar 7 reizen (anders altijd 8) met een enorm gat van 1 1/2 maand ertussen. Maar heb inmiddels al allerlei plannen gemaakt om die 1 1/2 maand op te vullen en uiteraard spelen die plannen zich grotendeels hier, in Namibie, af. Maar ik hou jullie wel op de hoogte! Internettijd is bijna om...... dus...... DOEI