Norotshama: vakantie!

2012-01-11

Gisteren is mijn vakantie begonnen! De vakantie van SuNo en Dada was al vrijdag begonnen met het in het vliegtuig naar Kaapstad stappen. Zo te horen hebben ze het reuze naar hun zin gehad in die Kaap. We hebben elkaar daar ook nog 2 x getroffen. Gistermorgen de huurauto opgehaald. Het eerste stuk, Kaapstad uit en via Bloubergstrand, naar onze lunchplek Kardoesie gereden. Prachtig uitzicht daar en lekker geluncht. Toen, met Arnold achter het stuur, door naar Garies. Klein plaatsje met een bijzonder guesthouse. Heel vriendelijk ontvangen. Helaas was de supermarkt al dicht (maar de drankwinkel gelukkig nog open!) dus in het plaatselijke hotel gegeten. Een sandwich. We waren overigens de enige gasten... Daarna op het "terras" van de guesthouse nog wat gedronken en sterren gekeken. Vanochtend via Springbok naar Norotshama aan de Namibische kant van de Oranjerivier gereden. Bekend terrein voor mij! Lekker een relaxmiddagje. Morgen richting de Fish River Canyon, maar op een heeeeeeeel andere plek dan waar ik met Djoser altijd slaap. Lekker hoor, deze vakantie!!!