Swakopmund

2012-01-19

Haihai! Is alweer even geleden dat jullie iets van me hebben gelezen op getjealous, nietwaar? Heb niet vaak de gelegenheid gehad om uitgebreid te internetten en daarnaast hartstikke bezig met vakantie vieren! We hebben het reuze naar onze zin tot nu toe. Veel beleefd, gezien en genoten. De Fish River Canyon was natuurlijk weer heel indrukwekkend, Luderitz en het spookstadje Kolmanskop en daarna Diaz Point aan de atl. oceaan waren ook heel bijzonder en voor mij de eerste keer dat ik daar was. Natuurlijk was ons verblijf bij Boesman een geweldige ervaring! Hij heeft ons heel veel laten zien van alle prachtige plekken die er in die omgeving zijn en het was ook nog eens reuze gezellig. Gisteren in Swakop aangekomen en hartelijk ontvangen door Johan en Tinky. Een collega van mij (Baobap) die wij ook al bij Boesman waren tegengekomen (Magreet, hartstikke leuke meid) kwam er ook bij en met z'n allen pizza gegeten en wijntjes/biertjes/savanna's en zo meer aan de keukentafel genuttigd. Was erg gezellig. Helaas heeft Suzanne inmiddels het bericht gehad dat het niet zo goed gaat met haar moeder. Ze hoeft niet onmiddellijk naar huis, maar voelt natuurlijk niet lekker. Gelukkig dat 2 van de 3 kids van SuNo in de buurt zijn en oma gaan bezoeken, wat wel maakt dat Suzanne en Arnold nog en beetje kunnen genieten van onze vakantie. Ikzelf blijf nog een beetje langer, weet nog niet precies hoeveel langer, maar zal iets van 2 of 3 weken zijn. Moet ik nog besluiten. Maar ik hou jullie wel op de hoogte. Heb trouwens een paar foto's geplaatst. Hoop dat ze zichtbaar zijn!