Swakopmund

2012-02-05

Vanochtend "uitgeslapen"... was om kwart over 7 wakker maar ben nog even blijven liggen. Toen ik beneden kwam zaten Johan en Tinkie klaar met de koffie! Ze zijn nu naar de kerk en ik zit buiten bij Villa Wiese met m'n notebook, op zoek naar een goedkope huurauto. Dat zal toch het beste zijn als ik naar Solitaire wil gaan. Ik kan ws wel een lift die kant op krijgen maar moet natuurlijk ook weer terug naar Windhoek, al dan niet via Swakopmund... Eerst maar eens contact krijgen met Boesman om te horen of en wanneer ik een paar dagen bij hem terecht kan. Heb gedacht ook nog een nacht naar Hammerstein te gaan. Vanochtend met de drie "grote"  honden naar Dunedin Star gelopen (normaal doet Johan dat altijd 's ochtends) en daar nog  een koffietje gedronken. Morgenochtend om 7 uur ga ik daar helpen met het ontbijt, moet wel m'n slippers aan overigens! Straks ga ik even naar het dorp, al was het alleen al om m'n nieuwe KLMticket te printen. Niet onbelangrijk, ookal duurt het nog 12 dagen voor ik die nodig heb! En verder heb ik nog geen idee wat ik allemaal wel of niet ga doen. Morgen gaan J & T in elk geval weer naar Omaruru en blijf ik in Swakop. 'k Weet niet of ik dan in hun huis mag blijven, anders probeer ik een kamer in Dunedin Star te krijgen. Ik hou jullie op de hoogte!