Goed nieuws!

2012-03-09

Hallo hallo! Ik heb goed nieuws! Nee, nog steeds geen werk laat staan een xtra reis, maar wél een WW-uitkering. Het bedrag valt me allezins mee. Pffff, is een pak van m'n hart. Uiteraard ben ik nog steeds aan het solliciteren en rondsnuffelen maar 't valt niet mee. Veel vacatures maar weinig tot geen waarvoor ik in aanmerking kom. Maar goed, het houd me wel lekker bezig (bezig in de zin van bezig zijn ;) ). Kreeg van Djoser wel een mailtje met de mededeling dat mijn eerstkomende reis (Maleisië en Maleisch Borneo) per 15 mei ws  niet doorgaat en ze boden me een vervangende reis aan, nog wel mijn favoriete reis: hotelreis Namibië enz. Weliswaar waren daar ook nog maar 5 boekingen op maar ze wilden wel proberen die reis door te laten gaan. Vertrekdatum 28 april. Maarrrrrrr: dan kan ik dus niet! Dan komt immers mijn Namische vriend naar hier! Alle spullen voor de visumaanvraag zijn voor elkaar en als het goed is ingediend. Nou wachten op nieuws... Willen jullie allemaal s.v.p. duimen dat die Maleisiëreis toch doorgaat! Ik bedoel, ik red me wel, maar ik mis het reizen begeleiden nú al en ik ben nog geen 3 weken thuis. We zeggen altijd "it's not a job, it's a way of life". Nou, da's precies wat het is! En dat voel ik xtra omdat ik een gewéldig dvd met film-, foto- en geluidsopnamen heb ontvangen van Walter, van de oktoberreis. Ben al begonnen met kijken. Ik heb overigens wel plannen om een paar van de andere reisorganisaties te benaderen. In elk geval heb ik een fijne collega, Margreet, die voor mij een balletje zal opgooien bij Baobab. Ze heeft m'n CV al. Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis, toch? Volgende week maar eens mee aan de slag. Zo dadelijk ga ik naar Tobster (TOBy monSTER), Margriets kat, om hem te voederen. Dan ga ik meteen lekker in het ligbad van Margriet. Morgen overdag Zwolle laten zien aan Koos en Corrie (2 van mijn gasten uit de novemberreis), morgenavond naar het feestje van Jon Benjaming en zondagmiddag naar Mams. Maandag ga ik naar Leiden, Djoser (moet de laatste reis nog afronden, was al op 19 januari afgelopen....) en Dada Hetty gaat mee. En zo gaat de tijd toch nog snel!!!