Victoria Falls, Zimbabwe

2012-07-29

Deze titel hebben jullie nog nooit hier op getjealous gezien! De eerste keer (als reisbegeleider wel te verstaan) in Victoria Falls. Hoewel ik het in Livingstone, Zambia, altijd erg naar m'n zin heb gehad, is Vic Falls eigenlijk wel beter. De watervallen zijn op loopafstand, het stadje binnen handbereik. Veel fijner voor de gasten dan Livingstone, waar we altijd ver van alles weg zaten (maar soms wel weer lekker aan de Zambezi, dat dan weer wel). Eind van de ochtend de groep naar het vliegveld gebracht. Het was een zálige groep, de reis is zo gladjes en gezellig verlopen. Op naar de nieuwe groep van morgen! De fooi was overigens ook heel mooi... Kan ik hier weer een tijdje van leven en de euro's zijn mooi voor straks in september om schoodbapjes van te doen.
Vanmiddag Gladman nog even gesproken, had gehoopt iets met hem te kunne gaan drinken, maar dat zit er niet in vrees ik. Ook Johannes gesproken en met hem wel wat gedronken. 't Is toch zo leuk, al die vrienden en bekenden die dan ook even tijd voor je maken en blij zijn je te zien! Ruben lijkt overigens "van de aardbodem verdwenen", geen contact meer mee gehad na een telefoontje in Swakopmund. Maar wel Alette én collega Ria gezien. En in Thebe ook nog wat tijd doorgebracht met Koos.
Zo dadelijk naar "de overkant", waar Björn verblijft. Daar even een hapje eten en wat drinken en daarna lekker naar m'n kamer om in bed wat tv te kijken. Morgen, zoals gezegd, de nieuwe groep. 'k Zal alert moeten zijn na de makkelijke groep die net weg is, dat ik alles duidelijk en op tijd aangeef. Maar komt zeker goed, is al 44 reizen gelukt! Heb er aan de ene kant wel zin in, maar moet in m'n hoofd nog even afscheid nemen van de net vertrokken mensen... Dis hoe dit gaan, reg?