Swakopmund

2012-08-12

Hallie hallo! Daar is ze weer... is al weer even geleden dat ik hier iets heb geschreven geloof ik. Inmiddels weer inSwakopmund aangekomen. Gisteren onderweg van Khorixas naar Swakopmund bij Uis veeeeel wolken en zelfs regen gehad. Zeer uitzonderlijk voor augustus. Maar hier in Swakop gistermiddag én vandaag lekker blauwe lucht en zon! Vanmiddag ga ik met 13 van de 14 mensen in de groep en Björn voor de tweede maal in mijn carriere quadbiken!!! 's Kijken of ik het 6 jaar na de eerste keer nog kan, weer durf. Leuk wel!
Tussen de vorige keer dat ik heb geschreven en nu Uncle D ontmoet, Alette opnieuw, Ria ook en eindelijk Ruben gezien, wat heel fijn was. 't Is altijd maar de vraag wanneer je je vrienden treft, vaak is het onzeker wanneer ze waar naartoe onderweg zijn en regelmatig is het zo dat er geen telefoonbereik is. Lastig!
Ik was van plan wat foto's te plaatsen, heb er zelfs zelf een paar gemaakt met m'n telefoon, maar dat gaat niet. Ik krijg de programmatuur van de telefoon nog niet geinstalleerd op m'n notebookje, dus dat gaat so wie so niet. Verder is het zo dat op dit moment er geen stroom is hier en dus ook geen wifi. Om foto's van mijn vorige groep te downloaden (dank daarvoor en voor de doorgestuurde links!) kost teveel beltegoed, aangezien ik nu aan het internetten ben met m'n dongel (dus op beltegoed).
De toer gaat goed, leuke groep, heb wat moeite met ze "aan te sturen" als het om bijtijds terugkeren naar de truck gaat. Ik moet wat duidelijker zijn, denk ik. Heb me gisteren zelfs enigszins vergallopeerd, een fout gemaakt t.o.v. een aantal van mijn gasten. Maar als het goed is, is dat uit de wereld! Hahaha, reis nr 45 en nog steeds leren!!!
Gisteravond als vanouds aan de bar van Villa Wiese gezeten met Björn en Philemon, en pizza besteld. Lag denk ik voor 9 uur al in bed en heb lekker lang geslapen. En niet eens vanochtend al om 5 uur wakker, maar pas om half 7 ofzo. Wasje gedaan en opgehangen en nu lekker buiten in het zonnetje.
Ik laat jullie wel weten hoe het quadbiken is gegaan!!!! Tot dan dan!