Overliggerdage i Bugten i Aarhus

2012-08-15 to 2012-08-21

Vi besøger Mette, Lea og Niels, efter vi har hentet Lea i vuggestuen. Hyggelig eftermiddag med Lea. Senere grill hos Mette og Niels. De næste 2 dage har vi bilen, som har ferieret på Møllevangs Allé. Gør indkøb. Har Lea, Niels og Mette til aftensmad ombord. Næste dag besøger vi Birgitte og Poul i Ebeltoft. De byder på frokost. Dejligt. Hyggeligt møde. Vi har jo ikke se dem, siden vi forlod Åbenrå for snart fire måneder siden. 19.-21.8. har vi familien fra Aarhus med til hovedstaden. Afleverer dem i Glostrup, hvor de skal residere til søndag, hvor vi alle skal til barnedåb med Lydia i Christianskirken i Lyngby. Vi drager videre til Bernhard Olsensvej i Virum. Xenia, Charlotte og Peter har travlt med forberedelserne til Lydias barnedåb i morgen. Vi hjælper med borddækning, skrivning af ”bordkort”. Der skal laves plads til 58 i teltet, de har stillet op i haven. Barnedåben forløber planmæssigt – dog var Lydia lidt utilfreds med at få vand i hovedet. Vejret var fantastisk – sol, næsten ingen vind. Der var god omsætning af kolde drikke i sommervarmen. Gæsterne mødte i kirken eller til frokost og drog af sted efter kaffen henad kl. 17. Vi blev til mandag for at hjælpe med oprydningen. Over middag drog vi så tilbage til Aarhus. Dejlig weekend med familien. Efter en afslapningsdag, hvor vi var med Birgitte og Poul på Silkeborgsøerne, sejlede til Himmelbjerget og retur, var vi onsdag klar til næste trip hjemad.