Nog steeds Vic Falls

2012-10-16

Ik zit hier op het stoepje voor mijn kamer in het hotel. In mijn kamer is de wifi ontvangst niet zo goed en buiten is het nu nog lekker koel. Zoals gebruikelijk was ik weer rond 6 uur wakker... Maar da's niet erg, is het lekkerste moment van de dag vind ik. Helaas doet mijn waterkoker het niet. Gelukkig komt er bijzonder heet water uit de kraan (meestal) en kan ik op die manier toch nog 'n koppie kofje maken. Gistermiddag de nieuwe groep opgehaald van het vliegveld. Arme mensen, 't was een hele overgang van temperatuur (de regentijd komt eraan in dit deel van de wereld dus de luchtvochtigheid is ook behoorlijk hoog) en ze waren toch wel een beetje moe denk ik zo. En dan staat daar zo'n enthousiaste reisbegeleidster die ze heeeeeel veel moet vertellen.... Gisteravond met z'n allen in het hotel gegeten, lekker aan een tafel buiten. Iedereen redelijk vroeg naar bed. Vandaag heb ik niet zo veel te doen; achter een vermist bagagestuk aanbellen, paspoortlijst invullen en zo meer. Morgen gaat het avontuur echt beginnen. Fijn! Is meer mijn ding dan zitten wachten.

Wat heel leuk en fijn is, is dat Didi en Piri in deze groep zitten. Zij hebben een kleine 3 jaar geleden met mij door Kenia rondgereisd en altijd gezegd dat ze nog een keer met mij naar Afrika wilden gaan. En nu is het dan zo ver!