Sri Lanka en regenseizoen

2012-12-22

Haidiehai allen! Inmiddels zit dag 4 van deze reis er al weer bijna op! Ik vind het weer hartstikke leuk! Groep is leuk (heel verschillende mensen, maar dat is logisch), gids, chauffeur en bijrijder heel aardig en kundig. Vormen een goed team. Sri Lanka is erg fijn! Wel veel regen, met name vandaag. Vanochtend hadden we een fietstocht waarbij we afwisselend geen, milde en heftige regen hadden, met name een dikke bui toen we terugfietsten. Iedereen kleddernat! Maar hier is het gelukkig warme regen en niet zo als bij ons regen die je verkild. De excursie van vanmiddag is na een aanvankelijk uitstel afgeblazen i.v.m. de heftige regen. Maar er is altijd een plan B, zoals een aantal van jullie uit de praktijk kennen... We gaan morgenochtend een half uur eerder weg en gaan, als het weer het toelaat althans, wel even kijken bij de site waar we vanmiddag niet zijn geweest. Voor overmorgen staat er overigens weer een fietstocht gepand. Als ik niet oppas kom ik nog met een goede conditie en afgetrained terug, hahaha