Even snel

2013-03-19

Even snel. Niet dat ik geen tijd heb, tijd genoeg, maar zit even op de laptop van Jan en Danielle, de managers van WeKebi. Alles wel nog steeds. Raar en beetje naar idee dat ik over een paar dagen weg ga van hier. Wat natuurlijk alleen maar betekent dat ik heb genoten! En ik zal vast nog wel eens terugkomen. Daarbij moet ik toch een keer weer naar huis. En dat is natuurlijk ook wel lekker. Ik blijf maar 2 1/2 in NL en ga dan alweer naar Indonesie. Die 2 1/2 week heb ik natuurlijk ook nodig om een 60 dagen visum te kunnen aanvragen.

Vorige week heeft Matias twee jonge Kaapse Cobra's gevangen; zondag heb ik een jonge black mamba gedood en vanmiddag heb ik een Kaapse cobra vermoord, ook een jonkie. Niet leuk, maar wel nodig. Er zitten er beslist nog meer.....

De reserveband van mijn huurautootje is een continuing story. Gelukkig dat ik vandaag even heb gebeld met Hammerstein. Nu blijkt dat ik a.s. vrijdag zelf naar Maltahohe moet om 'm op te halen. Gelukkig gaat Manfred die dag dus kan ik weer meerijden. Nou ja, als ik 'm straks maar heb voordat ik dat stuk zondag naar de Oranjerivier ga rijden.

Hoe dan ook: heb het nog steeds enorm naar m'n zin, dat moge duidelijk zijn!