Bali

2013-05-06

Inmiddels aangekomen in Ubud na twee nachten Lovina. Iedereen heeft in Lovina genoten en allemaal een beetje gerelaxed, inclusief ondergetekende! Voor het eerst "vliegende hagedissen" gezien overigens, gewoon bij het restaurant van het hotel. Gaaf hoor! Vandaag wel vrij hard gewerkt (maar daar word ik inderdaad voor betaald....), miscommunicatie met als gevolg foute boeking en planning voor de reis tussen Lovina en Ubud, een trouwring die weg was en een aantal dingen die moesten worden uitgezocht en geboekt voor ons verblijf hier in Ubud. Maar het geeft wel veel voldoening als alles goed uitpakt! Vanavond met 4 van mijn gasten naar de Kecakdans (vuurdans) en morgenochtend een toertje met 7 van hen door de omgeving. Leuk! Overmorgen wel een beetje spannend, dan met de veerboot naar Lombok. De havens aan zowel de Bali- als de Lombokkant schijnen nogal chaotisch te zijn. Maar het komt wel goed, dat weet ik, is gewoon een nieuwe ervaring, dus ook wel leuk, iets om naar uit te kijken. Zoals ze hier zeggen: Tidak apa apa (geen probleem)!