Thuis

2013-08-21

Weer thuis! Gisteren rond 2 uur eindelijk voet in m'n eigen flatje gezet. De vluchten gingen goed, alleen die trein, he.... Maar toch gelukt. Lekker geslapen in m'n eigen bedje, gezellig de buurkat steeds op bezoek en vandaag dan vanalles regelen zoals WW-uitkering en afronden financiële aangelegenheden Djoser. Ook nog een afspraak maken op kantoor Djoser trouwens. Beide reizen waren weer heeeeeel fijn om te doen! Gelukkig duurt het maar 3 1/2 week voor ik weer mag :)! Heb een redelijk druk programma de komende dagen, maar wel allemaal leuke dingen! Morgen naar mams, vrijdagavond komt Hanzepanz eten, zaterdag Hannah (misschien Gé ook) hier, zondag verjaardagen, maandagavond "Leuke-van-der-Pijlen-vrouwen-avond" met de niggies, dinsdag Annemarie hier, die zaterdag Barendrecht, enz. enz. enz. 'k Zal jullie verder niet vermoeien met nog meer details, hahaha. Genoeg te doen weer. Zodadelijk eerst maar eens naar de bank om wat geld te storten en schoodbapjes doen. Had ik overigens al verteld dat ik ongelooflijk veel honingdassen heb gezien de laatste reis? Tot nu toe had ik er maar 3 of 4 gezien; deze reis geloof ik 9 of 10! Schijnt door de droogte te komen dat ze opeens veel meer dagactief zijn dan normaal. Hoe dan ook, bij de laatsten durfde ik al niets meer te zeggen tegen de groep, dat het zeldzaam was om ze te zien, mpffff. Nou ja, wie weet wat ik de volgende reizen allemaal weer ga zien. Grapzig, verveeld nooit!