Voorbij

2013-12-05

Haidiehai! Eerste reis is alweer voorbij. Eergisteren vertrokken de meesten; 2 bleven nog. Met hen heb ik 's avonds lekker Thais gegeten. De op één na laatste vertrok gisteren, alleen Wim blijft nog tot begin januari. Straks met hem naar het museum en morgenavond eten. Heel gezellig gisteren gelunched met John en Kaye (lokale agent); altijd goed om kennis te maken! Maandag op "whalewatch" geweest, met gróót succes mag ik wel zeggen! Een bultrugwalvis sprong op 2 a 3 meter van de boot uit het water (zgn. breechen) en daarna nog een potvis een tijdje zien dobberen en vervolgens weer onderduiken, waarbij hij prachtig z'n staartvin liet zien! De 1e trip hier is prima verlopen, zeker gezien het feit dat het mijn 1e verblijf ooit in NZ was én de informatie behoooooooorlijk verouderd.... Ik heb dan ook nog wel wat werk de komende dagen met het bijstellen en herschrijven van de info over mogelijke aktiviteiten (en dat zijn er nogal wat) voor de gasten. Maar ja, tijd genoeg :)! Goed, voordat Wim me komt ophalen om naar het museum te gaan wil ik eerst foto's plaatsen (waar jullie vast geen bezwaar tegen hebben, hahaha), dus geen geklets meer hier, maar foto's oploaden!