Vandaag

2014-05-25

Met enige vertraging dan toch uiteindelijk aangeland in de aankomsthal op Schiphol waar ik door Don en Rick werd afgehaald. Gauw nog een stempel "cholera not indicated" voor Tanzana bij de KLM travelclinic gehaald en door naar Zwolle. Bagage omgewisseld en naar moeders in Hardenberg. Er is niet veel van haar over.... Hrt is niet duidelijk of ze het zich realiseerde dat de broers en ik er waren, maar ergens wel volgens mij. Heel fijn dat we met z'n vieren daar waren! Superbroers! Hapje gegeten bij JP en J en kids en samen met Liesbeth en JP nog 1x naar moeders. Heftig en verdrietig, ze gaat beslist heel binnenkort overlijden, maar ook heel goed. Ze wordt elke dag minder en tekenen van bewustzijn worden heel minimaal. JP en Liesbeth hebben me naar het hotel bij Schiphol gebracht waar ik een paar uurtjes kan slapen voordat ik morgenochtend om 7 uur naar Nairobi vlieg. Het is goed zo, voor mij en voor Don, Rob en Jan Paul.

Ik voeg 2 foto's bij, zonsopgang vanuit het vliegtuig vanochtend en ondergaande zon vanavond onderweg. Voor mij mooie foto's, passend bij de situatie van moeders....