Daar ben ik weer

2007-05-14

Zo, weer terug in Nederland.....De "Kenia-experience" was helemaal gewéldig!!! Van te voren vond ik het wel een beetje spannend: nieuwe route voor mij, kampeerreis ook nieuw en er een aantal maanden uitgeweest. Maar het ging als vanzelf zogezegd. De groep was heerlijk om mee te werken. Blije, relaxte en lieve mensen. Leuk onderling contact, écht een lekkere groep! De crew was ook super de super. 6 Man sterk.... Prettig om mee te werken, fijne en leuke mensen. Lastig om op dag 10 weer afscheid te moeten nemen. Maar dat komt met de baan natuurlijk. Telkens nieuwe contacten, telkens afscheid. Na het afscheid van "onze"mannen met de nachttrein naar Mombassa. Ook weer zo`n ervaring! Trein ging natuurlijk te laat weg uit Nairobi en kwam met nog meer vertraging aan in Mombassa. Ik was alweer vroeg wakker en heb met een soort van "out of Africa-gevoel" uit het raampje staan kijken naar het voorbijglijdende landschap. Nog zebra`s en antilopen gezien ook! Het hotel in Mombassa was wat je noemt lekker! In Mombassa wel het één en ander aan regenbuien gehad, maar ja, wat wil je: het is regenseizoen. Zo`n mazzel dat we tijdens het kamperen geen (amper) regen hebben gehad! En wat gaat zo`n reis weer snel voorbij!!!! Ik ga Djoser zeker vragen of ik volgend jaar weer Kenia-reizen mag begeleiden. Komende donderdag waarschijnlijk de ontmoeting met Bart van Habari Travel. Ben benieuwd of het nog wat reizen oplevert.... En vrijdag naar Duitsland en vandaaruit zaterdag naar Italië. Wat een leven, he? O ja, ik roep nogal eens dat ik een bofbips ben... Ik kreeg een prachtig t-shirt van de groep van Kenia, met ieders naam, een enkele goede wens en de regel: bedankt bofbips voor de fijne reis - erop geschreven. Ook schelpoorbellen trouwens en een dikke fooi! Tja, ik voel me echt een bofbips!!!

De nieuwe foto`s zijn nog van de vakantie met Annemarie in Z.Afrika en Namibië. Ik hoop van de groep foto`s toegestuurd te krijgen van de Kenia-reis. Die volgen dan wel een keertje.

En nu: het leven van alledag: was ophangen, nieuwe was in de machine en schoodbapjes doen.... Tot de volgende keer!