Brrrr, wat een weer

2007-05-28

Brrrrr, wat een weer! Zaterdagavond teruggekomen uit Italiƫ waar we fantastisch weer hebben gehad! Min of meer vanzelfsprekend was het natuurlijk errug fijn in Italiƫ! Heb Erna en Rob ook een aantal keren gezien en gesproken (heel fijn!) en verder hebben Friedje en ik het redelijk relaxed aan gedaan voor ons doen. Paar middagjes aan het strand, een keertje de plaatselijke markt en dat soort dingen. Heerlijk. Het huis was net als vorig jaar erg prettig om te verblijven hoewel we er voornamelijk geslapen en gedouched hebben (douche is erg mooi geworden!). Verders heeeeel veel buiten geweest!

Donderdagmidddag lag ik dus op het Adriatische strand toen Bart Munting, van Habari Travel, belde op m`n mobiel. Hebben een tijdje gekletst. Het kwam er op neer dat het "gidsenprobleem" al op een andere manier was opgelost maar dat hij eigenlijk op zoek was naar iemand die hem in Entebbe (Uganda) op kantoor assisteert. Iemand die conctact met de Ugandese gidsen onderhoudt, mensen van het vliegveld naar de guesthouse begeleidt, emails beantwoordt enz. Hebben afgesproken dat hij me het pinksterweekend terug zou bellen. Hebben net weer met elkaar gesproken. Omdat het min of meer om een jaarrond iets gaat heb ik bedankt. Ik vind het reizen en reizenbegeleiden veeeeeels te leuk om dat nu al aan de kant te zetten, hoe leuk het baantje in Entebbe me ook lijkt! Uiteraard heeft hij daar alle begrip voor. Wel afgesproken dat hij mij in gedachten houdt (kwam hij zelf mee) voor het geval zich iets voordoet voor de periode van een aantal maanden. Heb gezegd dat ik dat wel errug prettig zou vinden. Hij vroeg mij ook hem en Habari in gedachten te houden voor als ik het reizen niet meer zo leuk zou gaan vinden in de toekomst. En als ik weer ns in Kenia of Tanzania ben en een aantal dagen vrij ben moet ik vooral naar Entebbe komen om te komen "buurten". Nou, ja, dat houden we dan maar in gedachten. Netwerken heet dat, hihihi. Komt er dus op neer dat ik de komende weken "gewoon" weer naar Delta Lloyd ga. Morgen nog maar even niet by the way. Morgenmiddag komen de schoorsteenvegers, ik moet boodschapjes doen, ff naar de kapper (als die tijd voor me heeft) enz. enz. enz.

Heb nog weer een paar foto`s van mensen uit de Keniagroep ontvangen (dankje wel Peter en Annemieke!) en zoals beloofd daarvan een paar hier op de site geplaatst!