Hooooog tijd

2007-06-13

Hoooooog tijd weer eens wat te schrijven! Kan nu mooi even; zoals gewoonlijk eet ik mijn boterhammetje (en drink ik mijn cup-a-soupie) achter mijn bureau. Dit x keurig tijdens mijn lunchpauze dus.... Gisteren even op Djoserkantoor geweest, Kenia-reis afronden. Dát en het feit dat ik gisteren en eergisteren een mailtje uit Kenia kreeg maakte wel weer dat ik zo terug wil! Wat was dat ook weer een geweldige reis!!! Gisteren kwam ook de Djoser-reisleiders-nieuwsbrief met o.a. de vraag wie er in september/oktober nog kan/wil reizen-begeleiden. Nou kom ik 11 sept. terug uit Afrika en vertrek 20 oktober naar Indonesië....... Tuurlijk moet ik wel enige tijd voor 20 oktober in het land zijn omdat mijn paspoort voor het visum naar de Indonesische Ambassade moet. Maar een week of 4 heb toch wel in die periode..... Dus mailtje naar Djoser gestuurd. Moet natuurlijk allemaal maar nét passen, maar wie niet waagt die niet wint! Ondertussen ook al 2 x "Indonesische les" gehad. Tussen aanhalingstekens omdat het niet echt les-les is zal ik maar zeggen. De afspraak is elke week een uur. Ben er beide keren meer dan 2 uur geweest! Afgelopen keer was er een nichtje met wie ik wat Bahasa Indonesia heb geprobeerd te spreken. Gaat met moeite, maar leuk is het wel! Vooral omdat er toch weer het één en ander bovenkomt, al kletsende. Maar er valt nog een hoop voor mij te leren. Het bammetje is inmiddels op, de beker leeg, dus aan het werk maar weer!