Ben ik weer

2007-09-29

Daar ben ik weer! Vanuit Swakopmund.... ik dacht: laat ik eens iets anders doen, hahaha! Uiteraard zit ik nu in lange broek, t-shirt EN fleecetrui, want ja, Swakop is altijd fris. Zeker als je net uit de woestijn komt met temperaturen van boven de 30 gr. C. (lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!). Gelukkig zetten we morgen weer koers naar de woestijn en wel Khorixas en Twijfelfontein. Als ik een keertje tijd heb (maak!!!) zal ik de mapping-gegevens van deze weblog ook aanpassen. Zodat jullie niet meer denken dat ik stiekum toch in Zwolle ben, hihihi. De groep is leuk tot zover. Ze hebben even tijd nodig gehad (een aantal mensen althans) om wat los te komen. Gisteravond erg gelachen met ze. Met Tim reizen is super! Ik vind het wel een raar idee dat ik straks weer in Indonesie reisleidertje aan het spelen ben trouwens. Wel leuk, hoor! Maar da`s alweer zo lang geleden dat ik daar was.... En na Indonesie vorig jaar ben ik veel in Afrika aan het reisleideren geweest..... Ach, wat een grappig (lees: boeiend) leven heb ik toch! Niks te klagen nie!