Eindelijk! Iets wat op wifi lijkt

2015-07-24

Vandaag aangekomen in Victoria Falls, bijna het einde van deze reis (en meteen bijna het begin van de volgende...). De wifi onderwrg wad knap betoerd en daarnaast waren "mijn" mensen vaak eerder erop dan ik... weinig kans gehad om iets te schrijven hier dus😕, maar nu dan toch wel!. Reis is prima verlopen, heerlijke groep. Geweldig ook om oude vrienden en bekenden hier terug te zien! Etosha National Park was een succes. Bijzonder daar was o.a. dat we op 1 ochtend meerder groepjes zwarte neushoorns hebben gezien ( normaal solitair levende dieren) en ook in een waterhole spelende olofanten die en passant een neushoorn duidelijk maakten dat zijn/haar aanwezigheid niet gewenst was.... Inmiddels is de laatste volle dag van deze groep aangebroken. Een "lekkere" groep, enthousiast, geen problemen, lieve leuke mensen. Morgen de nieuw groep, 20 mensen, bijzondere samenstelling: 3 familiesvan 4, 1 familie van 5 met 1 "aanhang" en dan nog een stel. Maar eerst vanavond het afscheidsetentje!