Beetje gatvol

2008-01-30

Hoihoi vanuit Chobe! De titel van vandaag zegt het al... ben een beetje "gatvol" van e.e.a. d.w.z. ben het een beetje zat! Neeeeee, geen zorgen maken, heb het echt ook nog wel naar m`n zin, maar het lijkt alsof wanneer het ene een beetje is geregeld, het andere de mist ingaat. Ben nog steeds in gesprek met de lokale agent over het vele stof in de bus eerder op deze trip. En nu lijkt het erop dat Eugene (chauffeur) tegen zijn baas net iets andere dingen zegt dan wanneer hij met mij in gesprek is..... Dus het is een beetje een heen en weer gedoe... via de lokale agent. Dan nog dat opeens de mensen 50$ moeten betalen aan de grens met Zambia morgen (wat sommigen ws. niet meer hebben). Gelukkig heb ik een brief van Djoser per mail gekregen die ik heb uitgeprint en kan uitreiken. Maar ja, er zal wel gemopperd worden. Aan de andere kant; er zitten vnl. zulke leuke mensen in de groep die met humor en sarcasme elke situatie te lijf gaan en mij ook door kleine dingetjes steunen. En da`s weer heel wat waard. En dan ook nog: DIT is nou zoals ik dacht dat reisleider zijn zou kunnen zijn (voordat ik al die soepel verlopende reizen mocht begeleiden tot nog toe), dus wel heel leerzaam, zij het vermoeiend. En regenen hier!!!! Het is overduidelijk het natte seizoen, hahaha. Da`s dan ook weer een nieuwe ervaring voor mij! Ok, geen zorgen maken over mij dus! Gaat wel goed, maar een beetje blazen is wel lekker. Over 3 dagen gaat deze groep alweer weg, een aantal van hen (groot aantal) zal ik weer missen.... En met de hoop dat de volgende reis beter gaat als het gaat om stof in de bus en waterstromende airco`s achter in de bus.....