Wandelen in Italië

2016-05-07

Ciao trouwe lezers! Het is een eeuwigheid geleden dat jullie hier iets van me hebben kunnen lezen. Ik ga me niet meer verontschuldigen en beterschap beloven, ik schrijf als ik iets schrijf. Op dit moment zit ik in de trein baar Schiphol alwaar ik vanbacht slaap in een hotel (op kosten van Djoser, dat dan weer wel😀. Morgenochtend om 6.25 vlieg ik naar Napels om daar 2 wandelreizen van een week elk te gaan begeleiden. Ik ben goed voorbereid, al zeg ik het zelf, maar was gisteren en vaabdag zo zenuwachtug als ik al lang niet meer ben geweest 😯. Gelukkig is dat inmiddels aardig afgezakt, ook wel omdat ik weet dat ik me voorbereid heb, zelfs lichamelijk (hahaha,  jullie hadden me moeten zien, de trappen in het trappenhuis van de flat 10 x op en neer, hele einden fietsen in de hoogste versnelling enz.). Als jullie een beetje willen volgen wat ik aan het doen ben: www.djoser.nl dan europa wandel- en fietsreizen, Italië,  Amalfikust. Gaaf hoor, maandag de Vesuvius al op en 's middags Pompeii 😎. T.z.t. volgen er wellicht wat foto's, ook nog van Indonesië.