Overliggerdage i Taarbæk

2016-05-31 to 2016-06-02

Projekt vask fortsætter tirsdag formiddag. Vi blev dog færdige, inden besøg af Katja med Xenia og Lydia. De kom til eftermiddagsmad, og senere var der badning og lidt fiskeri, som igen kun gav lidt rejer. De blev til aftensmad og derefter kørte Katja af sted med pigerne efter en hyggelig eftermiddag. Onsdag var så sidste vask i denne omgang. Vi sparede tørretumbleren pga. det flotte solskinsvejr og havde søgelænderet pyntet med vasketøj hele vejen rundt på båden. Ved 1.tiden tog vi bussen til Virum, hvor vi hentede Lydia i Brede børnehave og derefter Xenia på Kongevejens skole. Så gik turen med bus til Bakken og i varmen startede vi med en is. Derefter prøvede Lydia og Xenia forskellige forlystelser, nogle med farmor og farfar. Derefter fandt vi et spisested, hvor vi fik selskab af Charlotte og Peter. Så sluttede besøget på Bakken med afsked med to trætte piger, og turen gik derefter hjem til båden. Igen en hyggelig eftermiddag med Lydia og Xenia. Torsdag blev  brugt på et besøg i Hovedstaden. Med bus, S-tog og Metro gik turen til Amagerbrogade 207 for at få en snak om mit netkøb af AIS og GPS. Vi har jo problemer med at få vores AIS til at sende, men modtager upåklageligt. Frokost på Hvids Vinstue på Kgs. Nytorv og derefter en slentretur op ad Strøget og videre til Hovedbanegården. Så hjemad igen, hvor vi efter en tiltrængt pause prøvede at få gang i vores AIS ved at konfigurere AIS’en en gang mere. Og tænk – jeg tror, det virker!! Dagen sluttede med en 4-0 sejr til damelandsholdet (fodbold) over Slovenien.