Overliggerdage i Taarbæk

2016-06-03 to 2016-06-05

Fredag formiddag gik med lidt rengøring og ellers afslapning. Sidst på eftermiddagen gik turen til Virum. Her var der opstilling af borde og bænke. Vi blev og overnattede til lørdag. Lørdag blev de sidste forberedelser gjort. Bl.a. hentede Peter og jeg is på DTU til afkøling af drikkevarer. Da vejret også i dag viste sig fra sin bedste side, var det i høj grad nødvendigt med kolde drikke. Det blev en hyggelig fest med deltagelse af 32 voksne og 20 børn. Alle nød det gode vejr, og efterhånden blev bænkene flyttet rundt i haven for at få skygge. Vi drog mod Taarbæk lidt hen på aftenen godt mætte både af mad og drikke og indtryk fra dagen. Søndag sov vi lidt længe ovenpå de seneste dages strabadser. Kl. 14 var Peter og familien lige forbi med kameraet, som vi glemte i aftes. Lydia blev hos os, og vi fiskede, drak kaffe og spiste is. Desuden blev der tid til et besøg på Taarbæk skoles legeplads. Kl. 17,30 kom Peter for at hente Lydia. Så nu går søndagen på hæld, men vejret er stadig helt sydlandsk.