Overliggerdage i Aarhus

2016-06-16 to 2016-06-20

Vi havde nogle hyggelige dage i Aarhus, hvor vi fejrede Selmas 3-års fødselsdag i fredags, og lørdag var der arbejdsdag på Møllevangsallé. Vi fik ryddet op og kørt væk. Det handler om byggeaffald fra haven. Siden fik vi gjort haven brugbar igen. Slået græs og klippet hæk. Havemøblerne kom på plads, og børnene kan nu igen gynge og lege i sandkassen. Lørdag aften kom Lea på besøg og blev til søndag. Hyggeligt. Søndag formiddag kom Selma også, og vi legede og hyggede til efter frokost, hvor de igen blev afhentet. Det lykkedes Lea og farfar at fange 5 søstjerner og 2 krabber. Om mandagen kom Niels kl. 13 og hentede os. Vi skulle med i børnehaven, hvor Selmas fødselsdag skulle fejres. Det var sjovt at følge børnehavebørnene, som gerne ville vise os alt, hvad de kunne lave. Dagen sluttede med en indkøbstur til DMC, for at ”få” lidt reservedele til båden. Efter et sidste farvel og et på gensyn på lørdag, tog vi afsked med familien på Møllevangsallé.