Voor al mijn trouwe lezers die nog niet zijn afgehaakt

2016-07-02

Het is verwonderlijk dat er nog altijd lezers zijn die af en toe kijken of er wat nieuws staat op mijn Getjealous pagina.... Ik ben namelijk niet zo trouw als het gaat om iets te schrijven. Maar nu dan toch maar weer een keertje.

Ik heb veel foto's geplaatst, écht veel. Foto's van de Djoserreis Java-Bali van maart dit jaar; foto's van mijn vakantie met Jan Paul in Italië in april en foto's van 2 Djoser wandelreizen aan de Amalfi-kust in Italië in mei. Jeetje, daar is het óók heel mooi. Maar dat mogen jullie zelf beoordelen. Een aantal foto's zijn door mij gemaakt met m'n telefoon of soms met m'n tablet, de meerderheid van de foto's is echter door "mijn" gasten gemaakt. Waarvoor dank!

Dan heb ik ook vast de route van mijn komende 2 reizen in de Map gezet. 16 Juli vlieg ik naar Kaapstad om van daar door Namibië en Botswana naar Zimbabwe te reizen en vervolgens met een nieuwe groep de route omgekeerd. Mijn favoriete reis!