Daar ga ik weer....

2008-06-27

Daar ga ik weer.... Klinkt alsof het vervelend zou zijn, maar dat is het niet natuurlijk! Meer van: jippie, ik ga weer!!! `t Is nog hartstikke vroeg, 5 over half 5, was natuurlijk een uur te vroeg klaar wakker, met als gevolg dat ik nu zit te gapen achter de komptoeter. Maar in het vliegtuig slaap ik altijd errug goed (zelfs overdag) en daarbij kan ik morgenochtend uitslapen. Heb een ontbijtafspraak om 10 uur met Jo ("mijn"contactpersoon van de lokaal agent) die haar zoontje van een paar maanden oud meeneemt om aan mij voor te stellen. Leuk! De rest van de dag heb ik eigenlijk niks gepland. Aldo zit elders in Z.Afrika en Karel en Anja (bij wie ik vorig jaar 9 dagen heb doorgebracht tussen 2 reizen in) zijn er niet. Was van plan om op kraamvisite te gaan, zij hebben een pasgeboren dochter. In elk geval met hen een afspraak voor 17 augustus gemaakt. Dus ik "vrees" dat ik gewoon weer met een rosé-tje, een stokbroodje en iets te lezen op mijn plekje bij de clocktower ga zitten, hahaha! Waarschijnlijk zal ik Len, met wie Aldo nu een huis deelt, wel zien. Heb nl. van Annemarie paar dingetjes meegekregen voor hem en Aldo. Heb dit keer niet mijn rugzak maar een nogal grote tas op wieltjes. Te veel spullen om mee te nemen, teveel om in mijn rugzak te passen. Twee voetballen, veel pennen en potloden, een paar mobiele telefoons met oplader, de zending van Annemarie, kadootjes voor beide baby`s enz. Tegen de tijd dat we in Zambia aankomen is de tas half leeg. `k Zou bijna het allerleukste nog vergeten te vertellen. Mijn chauffeur is.......Tim! Ben daar enorm blij mee. Wij toeren altijd heel fijn samen. Dit worden dan de 4e en 5e reis samen. Super.
Alles voor de vakantie met Hetty is ook geregeld. Er zijn twee overnachtingen nog niet helemaal zeker, we zijn op een wachtlijst geplaatst, maar volgens de betreffende lodges ziet het er hoopvol uit. Heb daar ook wel errug veel zin in, die 2 weken op ons gemakkie door Namibië trekken.
Goed, jullie zijn een beetje bijgepraat. De volgende keer zal ik schrijven in Afrika!